O tym dowiesz się z naszego artykułu:
- Kilka słów o konwersji
- Czy zliczanie konwersji może odbywać się bez strat?
- Jak wysyłać dane z PrestaShop do Google Analytics?
Konwersja na 100% - nie zgub żadnego koszyka zakupowego!
Konwersja to stosunek liczby wizyt przekutych w zamówienia. Jeśli współczynnik konwersji wyniósłby 100%, oznaczałoby to, że każdy odwiedzający Twój sklep dokonał zakupu. Tymczasem współczynnik konwersji osiąga zazwyczaj kilka procent.
Precyzyjne wyznaczenie współczynnika konwersji jest ważne. Jeśli nie zgubisz ŻADNEJ konwersji (czyli zamówienia), to precyzja w analizie zebranych danych w Analytics DRASTYCZNIE wzrośnie. Będziesz mógł bezbłędnie analizować zebrane dane. Dzięki precyzyjnej analizie dostrzeżesz w swoim sklepie, to co niewidoczne "gołym okiem".
Stworzyliśmy moduł PrestaShop gwarantujący stałe połączenie z kontem Google Analytics oraz bardzo dokładnie (100%) zliczający konwersję. Moduł ten przesyła wszystkie dane o ruchu, zamówieniach i eCommerce ze sklepu do statystyk Google.
Prosta konfiguracja i intuicyjna obsługa (ręczna lub w pełni automatyczna) modułu wprowadzi nową jakość i precyzję w działaniach marketingowych i analizie statystyk dla Ciebie i Twoich Partnerów Marketingowych.
Obsługa Google Analytcis oraz niemal wszystkich dostępnych narzędzi Google dla sklepów internetowych:
- Google Analytics
- Google Optimize
- Google Tag Manager
- Google Ads
- Obsługa Anonimizacji adresów IP w Analytics (IP Anonymization zgodne z RODO)
- Obsługa Ulepszonego Ecommerce (Enhanced Ecommerce)
Możliwości analityczne i badawcze modułu stale rozwijamy we współpracy z sklepam oraz agencjami SEMi!
Ulepszone eCommerce - Enhanced Ecommerce
Wykorzystaj najnowsze rozwiązania analityczne dostępne od Google. Dzięki wykorzystaniu DataLayer i Enhanced Ecommere będziesz mógł dokładnie zbadać zachowanie klientów w sklepie:
- Analiza zachowań zakupowych
- Zachowanie na etapie realizacji transakcji
- Efektywność oferty i skuteczność sprzedaży Twojego sklepu
Obsługa każdej metody płatności, z której korzysta Twój sklep
Nie ważne, w jaki sposób klient może zapłacić w Twoim sklepie: przelewem bankowym, czekiem, płatność przy odbiorze, PayPal, czy dostępne na rynku płatności elektroniczne takie, jak Płatności24, PayU, tPay, transferuj.pl, PayLane, DotPay i inne. Niezależnie od wybranej metody płatności przez klienta, informacja o konwersji, jeśli ta zajdzie, jest przekazywana do Google Analytics.
Moduł w komunikacji wykorzystuje Google API, a dane pobiera z informacji o zamówieniu, które pojawiło się w Twoim sklepie. To technologiczne połączenie daje Ci 100% gwarancji, że nie zgubisz żadnych danych.
- wsparcie i aktualizacje BESTSELLER800,00 zł z VAT
Jak to wszystko działa?
Nasz moduł zapisuje źródło wejścia po stronie serwera w momencie, gdy przeglądarka klienta wysyła zapytanie do wczytania sklepu. Śledzeniem ‘na żywo’ ruchu klientów zajmuje się standardowy skrypt Google Analytics. Źródła ruchu zbierane są przez moduł oraz przez skrypty Google. Jeśli moduł nie określi najlepszego źródła - do Google Analytycs zostanie przekazane źródło wejść określone przez Google.
- Możesz ustawić, które źródło wejścia (pierwsze czy ostatnie) ma zostać wysłane do Google Analitycs
- Możesz ustawić czas, po którym źródła wygasną i wskazane zostaną kolejne
Moduł bada ścieżki zakupowe klienta w Twoim sklepie. Jeśli klient zrobi zamówienie, a Ty otrzymasz płatność, to moduł pobierze dane z zamówienia i wraz z informacjami o źródle przekaże je, wykorzystując Google API, do Google Analytics.
Dzięki temu moduł wykorzystasz do analizy oraz remarketingu.
PS W naszym sklepie znajdziesz moduł Facebook Integrator, który zagwarantuje Ci również 100% gwarancji konwersji w Menadżerze Sprzedaży Facebook. Wykorzystaj sprawdzone rozwiązania! :-)
- wsparcie i aktualizacje BESTSELLER600,00 zł z VAT
Anastazja Woldberg
Sceptycznie podchodzilam do tematu po 3 modułach, które coś tam mialy robić, ale każdy mial albo braki, albo nie robil tego co zakładał twórca... Wasze rozwiązanie okazalo sie kompletne. Konwersje przekazuje prawidłowo, źródła są takie jak trzeba + jeszcze integracja z Adsami i GTM. Duży PLUS! Nie ściągajcie nogi z gazu!