Wsparcie PrestaShop w standardzie
Od dekady realizujemy potrzeby klientów, którzy nam zaufali. Nasz zespół programistów specjalizuje się w branży eCommerce. Wykorzystaj to, aby rozwiązać każdy problem i wdrożyć najśmielsze potrzeby. Standardowe wsparcie to wygodny panel HelpDesk oraz dostępność programistów wtedy, kiedy tego potrzebujesz.
Rozliczasz się tylko za efekty: zlecenie > dyskusja i wycena > akceptacja > realizacja > rozliczenie.
Podstawowego wsparcia programistycznego dostarczamy na HelpDesk. Aby uzyskać dostęp do HelpDesk możesz zakupić dowolny moduł w naszym sklepie lub sam dostęp do wsparcia. HelpDesk ułatwia komunikację oraz zapewni Ci stały dostęp do panelu, w którym możesz zlecić prace i zgłosić problemy 24/7.
Wsparcie Premium
Priorytetowy czas reakcji oraz bezpośredni kontakt z naszym zespołem w weekendy. Z wsparciem premium zaczniesz się rozwijać oraz zabezpieczysz sklep przed awariami, przepalonymi budżetami na promocje i przestojami w sprzedaży. Skorzystaj ze strony kontakt, aby zapytać o ofertę wsparcia premium.
Jakość na pierwszym miejscu
Zapewnimy bezpieczeństwo w zakresie poufności (NDA) oraz przetwarzania danych (RODO). Rozliczamy się fakturą VAT, a prace programistyczne i wdrożeniowe zawsze obejmujemy okresem gwarancyjnym.