Blog na tej stronie korzysta z naszego modułu PrestaShop SEO Blog & Newsy PRO + social media. Dowiedz się więcej lub kup ten moduł dla Twojego sklepu

Jak zliczyć 100% konwersji i nie pominąć żadnego koszyka zakupowego?

- 1 komentarzy
Jak zliczyć 100% konwersji i nie pominąć żadnego koszyka zakupowego?

Jeśli zastanawialiście się, czy bezstratne zliczanie konwersji jest możliwe bez pominięcia ani jednego koszyka zakupowego to mamy dla Was dobrą wiadomość! Moduły płatności oraz strona potwierdzenia zamówienia nie musi być wąskim gardłem, które przekazuje (lub nie) informacje o zakupach do konta w Google Analytics. 

Przedstawiamy kompletne rozwiązania integrujące sklep internetowy z narzędziami analitycznymi Google.

Konwersja na 100% - nie zgub żadnego koszyka zakupowego!

Stworzyliśmy moduł PrestaShop gwarantujący stałe połączenie z kontem Google Analytics oraz bardzo dokładne (100%) zliczający konwersję. Moduł ten przesyła wszystkie dane o ruchu i eCommerce ze sklepu do statystyk Google.

Prosta konfiguracja i intuicyjna obsługa (ręczna lub w pełni automatyczna) modułu wprowadzi nową jakość i precyzję w działaniach marketingowych i analizie statystyk dla Ciebie i Twoich Partnerów Marketingowych.

Obsługa Google Analytcis oraz niemal wszystkich dostępnych narzędzi Google dla sklepów internetowych:

  • Google Analytics
  • Google Optimize
  • Google Tag Manager
  • Google Ads 
  • Obsługa Anonimizacji adresów IP w Analytics (IP Anonymization zgodne z RODO)
  • Obsługa Ulepszonego Ecommerce (Enhanced Ecommerce)
  • Możliwości analityczne i badawcze modułu stale rozwijamy we współpracy z największymi sklepami!

Moduły, które poprawią SEO Twojego sklepu oraz pozwolą Ci dokładnie analizować ruch i zachowanie Twoich klientów:

Ulepszone eCommerce - Enhanced Ecommerce

Wykorzystaj najnowsze rozwiązania analityczne dostępne od Google. Dzięki wykorzystaniu DataLayer i Enhanced Ecommere będziesz mógł dokładnie zbadać zachowanie klientów w sklepie:

  • Analiza zachowań zakupowych
  • Zachowanie na etapie realizacji transakcji
  • Efektywność oferty i skuteczność sprzedaży Twojego sklepu

Obsługa każdej metody płatności, z której korzysta Twój sklep

Nie ważne z jakich metod płatności korzysta Twój sklep: Przelew bankowy, czek, płatność przy odbiorze, PayPal, czy dostępne na rynku płatności elektroniczne takie, jak Płatności24, PayU, tPay, tranferuj.pl, PayLane, DotPay i inne. Niezależnie od wybranej metody płatności przez klienta, informacja o konwersji, jeśli ta zajdzie, jest przekazywana do Google Analytics.

Dokładne badanie źródeł wejść do sklepu

Nasz moduł zapisuje źródło wejścia po stronie serwera, podczas gdy przeglądarka wysyła zapytanie do wczytania sklepu. Śledzeniem ‘na żywo’ ruchu klientów zajmuje się standardowy skrypt Google Analytics. Źródła ruchu zbierane są przez moduł oraz przez skrypty Google. Jeśli moduł nie określi najlepszego źródła - do Google Analytcis zostanie przekazane źródło wejść określone przez Google.

  • Możesz ustawić, które źródło wejścia (pierwsze czy ostatnie) ma zostać wysłane do Google Analitycs
  • Możesz ustawić czas, po którym źródła wygasną i zostaną wskazane kolejne
Jeśli podobał Ci się ten wspis polub nasz FanPage na Facebook-u, aby być na bieżąco.

Komentarze

06-10-2018 14:17 | Anastazja Woldberg

Sceptycznie podchodzilam do tematu po 3 modułach, które coś tam mialy robić, ale każdy mial albo braki, albo nie robil tego co zakładał twórca... Wasze rozwiązanie okazalo sie kompletne. Konwersje przekazuje prawidłowo, źródła są takie jak trzeba + jeszcze integracja z Adsami i GTM. Duży PLUS! Nie ściągajcie nogi z gazu!

Też się mogą przydać...