Mógłbyś popracować nad zaufaniem potencjalnych klientów z obcych krajów. To oznacza dostosowanie strony pod nowe wyzwania: prawidłowo skonfigurowane waluty, dodatkowe języki i domeny dopasowane do rynków, z których pochodzą nowi klienci. To buduje zaufanie. Jak to spiąć w całość? Na pomoc przychodzi PrestaShop Domain Manager - nowy moduł, który pozwoli Ci przygotować sklep dla zagranicznych klientów i przy okazji… zadbać o poprawne SEO.
Dostosuj sklep pod zagranicznych klientów
Sprzedając międzynarodowo musisz mieć świadomość, że nie każdy posługuje się biegle językiem polskim. Co więcej, nawet przetłumaczenie strony i opisów produktów na język angielski wciąż może być barierą dla kupujących.
Jeśli lokalizacja, na którą się otwierasz, jest ściśle określona (np. Czechy) warto poświęcić zasoby na stworzenie maksymalnie przyjaznego sklepu dla odbiorców z tego kraju. Z naszym modułem możesz łatwo zarządzać domenami, językami i walutami w jednym sklepie PrestaShop.
Jak zarządzać wieloma domenami w PrestaShop?
Wróćmy do przykładu powyżej: chcesz, żeby Twój sklep PrestaShop działał w domenie domain.cz dla klientów z Czech i domain.pl dla klientów z Polski:
- Zainstaluj moduł w sklepie
- Przekieruj dodatkowe domeny na Twój sklep
- Dodaj przekierowane domeny w module
- Przypisz języki i waluty do domen
- Gotowe!
- wsparcie i aktualizacje BESTSELLER850,00 zł z VAT
Przypisuj do woli!
Z naszym modułem konfiguracja zajmie chwilę! Możesz przypisać języki dostępne w Twoim sklepie do domeny, a moduł przełączy język automatycznie dostosowując go do języki przeglądarki klienta. Cały proces trwa ułamek sekundy i jest niezauważalny dla odwiedzającego oraz dla robotów internetowych.
Podobnie ma się sprawa z walutami, przekierowaniami linków, kategorii, stron CMS i innych do nowych domen, które podłączysz do Twojego sklepu - nasz moduł zadba o wszystko :-)