Opis szczegółowy
Oferujemy priorytetowy dostęp do wsparcia naszego zespołu z gwarantowanym czasem reakcji.
Co zawiera abonament?
- Gwarancja dostępności zespołu od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 16 z podstawowym czasem reakcji na awarie od 0 do 4 godzin.
- Rozwiązujemy problemy techniczne i realizujemy zadania programistyczne związane ze sklepem, modułami, szablonem oraz z serwerem.
- Kontakt z zespołem przez panel wsparcia oraz telefonicznie oraz dedykowany opiekun.
- Pakiet 10 godzin programistycznych do wykorzystania w danym miesiącu (godziny nie przechodzą na kolejny miesiąc).
- Jasne zasady współpracy.

Okres abonamentowy trwa 1 miesiąc kalendarzowy.
W tym czasie Twój sklep PrestaShop jest pod naszą opieką.
Jakie otrzymasz korzyści?
- W cenie pierwszego okresu abonamentowego przygotujemy dla Twojego sklepu środowisko testowe, system automatycznych backupów oraz integrację z systemem kontroli wersji git
- Możesz zamawiać dodatkowe prace związane z rozwojem swojego sklepu, serwera i narzędzi, z których korzystasz.
- Prace zrealizowane ponad pakiet 10 godzin rozliczamy wg. stawki godzinowej 200 zł netto / h.
- Z wsparcia możesz zrezygnować z końcem okresu abonamentowego.

Sklep obejmiemy opieką dopiero po ustaleniu szczegółów i podpisaniu umowy.
+48 506 312 999
Brak powiązanych wpisów blogowych.
Brak komentarzy.