Z tego artykułu dowiesz się na czym polega i ile kosztuje kompletna usługa optymalizacji PrestaShop. Popraw wynik w testach Lighthouse, Google Page Speed oraz GTMetrix. Przygotuj serwer na ogromny ruch oraz zadbaj o bezpieczeństwo aktualizując sklep i podnosząc wersję PHP....
Dla kogo?
Jeśli Twój sklep nie pozyskuje ruchu organicznego i ma niskie pozycje w wyszukiwarce. Jeśli masz problemy z wolnym działaniem sklepu i serwera lub osiągasz słabe wyniki w testach wydajnościowych. Jeśli sklep ma błędy, problemy SEO lub blokady ścieżek zakupowych.
Co zyskasz?
Nasz audyt dostarczy Ci wartości, dzięki którym Twój sklep może stać się szybki, technologicznie poprawny i gotowy do obsługi dużej ilości ruchu. Dostarczysz sobie oraz klientom dużo lepsze wrażenia w trakcie korzystania ze sklepu.
Dlaczego taka cena?
Setki parametrów mają bezpośredni wpływ na stabilność jakość i szybkość działania Twojego sklepu PrestaShop. Cena audytu to wynikowa 3 dni pracy specjalisty z Twoim serwerem, sklepem, szablonem i modułami.
Nasza usługa Audytu PrestaShop to efekt dekady doświadczeń w branży eCommerce, perfekcyjnej znajomości silnika PrestaShop oraz know-how związanego z administracją serwerami oraz SEO.
- Audyt otrzymasz w dokumencie PDF.
- Dla każdego znalezionego problemu otrzymasz konkretne rekomendacje rozwiązujące problem.
- Techniczny opisu stanu Twojego sklepu oraz serwera.
- Listujemy znalezione problemy, błędy i spowalniacze w Front i Back Office. Podajemy konkretne przykłady, linki oraz zrzuty ekranu.
- Wskazujemy niewykorzystane szanse, z których może skorzystać Twój sklep.
- Czas realizacji audytu: do 10 dni roboczych.
Testujemy sklep na wielu płaszczyznach. Doświadczony programista podda analizie kluczowe elementy Twojego sklepu, modułów, serwera oraz bazy danych.
- Analiza wersji desktop
- Analiza wersji mobile
- Analiza panelu administracyjnego
- Analiza ścieżek zakupowych klienta
Serwer i jego komponenty
Jeśli korzystasz z serwera dedykowanego z systemem Linux - sprawdzimy stan kluczowych komponentów systemu.
Bazy danych
Analiza indeksów, oczyszczenie ze zbędnych wpisów, poprawność tabel sprawdzenie tabel oraz indeksowania bazy.
Google Search Console
Badamy błędy, które wskazuje Google i wyceniamy ich naprawę.
Profilowanie
Ilość i jakość zapytań core-baza danych oraz wielkość przesyłanych odpowiedzi.
Cache
Cache zapytań do bazy z modułów, analiza zainstalowanych modułów, cache filtrów oraz wyszukiwarki.
Grafiki i zdjęcia
Format i rozmiar zdjęć, Lazy Load, linkowanie, opóźnienie ładowania.
JavaScript
Optymalizacja skryptów, integracje z zewnętrznymi portalami, pikselami, tagami...
Kod sklepu
Jakość i błędy kodu źródłowego sklepu, jakość override oraz modułów.
Zbędne elementy
Analiza nieużywanych skryptów oraz komponentów szablonu, np. class, czcionek.
Aktualizacja
Aktualizacja PrestaShop, zainstalowanych modułów, wersja PHP, bazy danych i komponentów serwera.
Testy wydajnościowe
Błędy generowane w testach wydajnościowych takich, jak Page Speed, Lighthouse i GTMetrix wpływają na szybkość i jakość SEO Twojego sklepu
Testy obciążeniowe
Symulujemy duży ruch w Twoim sklepie, aby oszacować możliwości sklepu i serwera.
Jeśli zdecydujesz się zrealizować z nami rekomendacje z audytu, to gwarantujemy, że poprawie ulegną doświadczenia Twoje, Twoich klientów oraz pracowników.
- Twój sklep osiągnie wysokie wyniki w testach takich, jak Page Speed, Lighthouse oraz GTMetrix.
- Każde kliknięcie i przeglądanie sklepu będzie zajmowało mniej czasu. Szybszy sklep, to wyższa konwersja.
- Twój sklep będzie wyżej pozycjonowany przez Google. Podniesione zostaną szybkość działania oraz bezpieczeństwo.
Jeśli zdecydujesz się na wdrożenie kompletu rekomendacji z audytu przez nasz zespół, to otrzymasz 10% rabatu. Zapytaj o rabat wdrożeniowy po otrzymaniu audytu!
Jak zamówić audyt PrestaShop?
Audytem obejmujemy sklep, zainstalowane moduły oraz serwer. Jeśli korzystasz z Multistore lub rozległych modyfikacji, to koszt audytu ustalamy indywidualnie - skontaktuj się z nami przed zakupem usługi.
- Po zakupie usługi otwórz zgłoszenie na helpdesk.prestashow.pl.
- Opisz swoje doświadczenia związane z działaniem sklepu i serwera.
- Wskaż elementy i operacje, na które mamy zwrócić szczególną uwagę.
- Jeśli Twój sklep korzysta z niestandardowych rozwiązań, przygotuj ich dokładny opis.