W tym poradniku pokazujemy krok po kroku, jak skonfigurować Google Analytics 4, Google Ads oraz Google Tag Manager do współpracy z Twoim sklepem PrestaShop. Przygotuj swój sklep do współpracy z usługami Google, aby korzystać z dokładnej analityki sklepu PrestaShop w GA4 oraz prowadzić skuteczny remarketing reklam. ...
Konfiguracja narzędzi analitycznych Google
Przygodę z eCommerce zacznij od poprawnej integracji i rzetelnego gromadzenie danych analitycznych. Późniejsza analiza zgromadzonych statystyk może okazać się niezbędna dla Ciebie i agencji, z którymi nawiążesz współpracę związaną z reklamą oraz SEO.
Usługa obejmuje usługi:
- Google API
- Google Tag Manager (GTM)
- DataLayer + konfiguracja tagów i zdarzeń
- Google Analytics 4 (GA4)
- Google Ads i remarketing
Wszystkie ulepszenia dla Google Analytics 4
Usługa konfiguracji obejmuje wszystkie narzędzia i ulepszenia związane z GA4. Konfiguracja narzędzi Google w połączeniu z modułem Google Integrator to gwarancja precyzyjnego i bezstratnego gromadzenia danych na potrzeby analityki, reklamy oraz remarketingu.
Uwaga!
Do realizacji tej usługi niezbędny jest moduł Google Integrator w najnowszej wersji. Jeśli korzystasz z modułu w starej wersji, aktywuj dostęp do aktualizacji modułu tutaj.
Z modułu Google Integrator korzysta co trzeci sklep PrestaShop w Polsce.
GTM, DataLayer, Ads i precyzyjny remarketing
Moduł Google Integrator korzysta z Google API. Poprawna konfiguracja API oraz DataLayer to gwarancja, że z Twojego sklepu zostaną przekazane bezstratnie wszystkie dane o ruchu i sprzedaży - z gwarancją przekazania 100% konwersji i danych dla remarketingu.
Dzięki poprawnej konfiguracji narzędzi Google zgromadzisz w uporządkowany sposób wszystkie istotne dane, unikniesz braków oraz duplikatów.
Realizacja w ciągu 7 dni
- Zamów usługę, opcjonalnie razem z modułem Google Integrator
- Usługa zostanie wdrożona w ciągu 7 dni roboczych
- Po zamówieniu otwórz zgłoszenie na HelpDesk.
- Na HelpDesk poprowadzimy niezbędne prace.