W PrestaShow pierwsze kroki ze stronami internetowymi stawialiśmy w 2004 roku. Było nas dwóch - programista i grafik. Często, po szkolnych zajęciach lub w wolnym czasie, wykonywaliśmy prace programistyczne: drobne skrypty, portale i programy. Uczyliśmy się, czytaliśmy książki o programowaniu. Poznawaliśmy aplikacje graficzne, HTML, CSS, JS, a nawet trochę PHP. W 2008 roku, w trakcie uniwersyteckich zajęć terenowych w Białowieży, otrzymaliśmy maila z pierwszym zleceniem na sklep internetowy. Świat eCommerce i funkcjonowanie sprzedaży online. Nie wiedzieliśmy jeszcze, że Internet odkryje handel na nowo. Intuicja podpowiadała, żeby iść w projektowanie sklepów, choć zleceń na sklepy nie było w ogóle. Zaczęliśmy się specjalizować. Łączyliśmy projekty graficzne z Photoshopa w szablony, modyfikowaliśmy core pod wymagania klientów. Pierwszy projekt wdrażaliśmy pół roku. Wyszedł nieźle i zanim się obejrzeliśmy mieliśmy kolejnego klienta. Postępowaliśmy zgodnie z zasadą, że nie ma rzeczy niemożliwych, a możliwość wdrożenia jakiejś potrzeby ogranicza jedynie czas. Polubiliśmy się z Ecommerce, ale nie rozważaliśmy jeszcze projektowania modułów...
...Aby zacząć korzystać z kupionego wsparcia przejdź do Mojego Konta i przypisz wsparcie do swojej domeny.
- Subskrypcja czasowa da Ci dostęp do wsparcia oraz do aktualizacji wszystkich modułów na wskazanej domenie.
- Moduły będziesz mógł aktualizować również na wszystkich domenach dodatkowych (np. domena developerska).
- Kup teraz, zacznij korzystać kiedy chcesz. Czas subskrypcji zacznie upływać od momentu przypisania do domeny.
Dostęp do HelpDesk
Dostęp do panelu wsparcia
helpdesk.prestashow.pl.
Wsparcie na HelpDesk dostarczamy 5 dni w tygodniu: pon-pt, w godzinach 10-18.
- Darmowa oraz ekspresowa instalacja i aktualizacja modułów
- Naprawa błędów
- Pomoc w obsłudze
- Zamówienia indywidualne
Dostęp do aktualizacji modułów
Najnowsze wersje modułów możesz pobrać z Mojego Konta lub zaktualizować bezpośrednio w swoim sklepie wykorzystując
aktualizacje 1-kliknięciem.
W module znajdziesz changelog - przeczytaj go, aby zapoznać się z nowościami i usprawnieniami modułu.
Support dla Twojego sklepu PrestaShop
Na HelpDesk możesz zamawiać dodatkowe prace programistyczne, analityczne oraz optymalizację sklepu i serwera.
Zlecone prace wyceniamy z góry i wdrażamy w umówionym terminie.
Baza wiedzy - FAQ
Baza Wiedzy znajduje się na HelpDesk, jest darmowa i otwarta. Zanim otworzysz zgłoszenie na HelpDesk sprawdź zawartość FAQ. W Bazie Wiedzy znajdziesz ponad 200 odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Kolejne firmy przenoszą swoje usługi i działalność stacjonarną do sieci. Internet pozwala dotrzeć do większego grona odbiorców oraz zautomatyzować i zadbać o rozwój firmy. Wsparciem w uruchomieniu sklepu internetowego jest PrestaShop – elastyczne narzędzie modułowe w formule Open Source, przeznaczone do budowy sklepów internetowych, które zyskuje na popularności!...
Patryk - dziękujemy za miłe słowa, mobilizują do działania! Kłaniamy się nisko :-)
Prestashow aktualizacją moduły kilka razy w miesiącu... Dodają nowe funkcje, optymalizacje, poprawki do SEO, poprawki zgłoszonych błędów też. Ich moduły w 3 miesiące dostaną tyle nowości i ulepszeń ile nie znajdziesz w większości rozwiązań konkurencji. Nie kumam dlaczego oczekujesz, że dostaniesz to za darmo?? Zwykły centuś jesteś nie kumający ile kosztuje high-tech i jakość.
Poza tym niech rzuci kamień ta firma, która nie planuje wdrożyć płatnego dostępu do wsparcia... Chłopaki z prestaShow są kilka kroków do przodu i nie ma się im co dziwić, bo pomysły na moduł mają nieziemskie.
Daje 5 gwiazdek - helpdesk nigdy mnie nie zawiódł, a aktualizacje to w większości wisienka na torcie. Dzięki!
Na helpdesku można też zlecać prace przy sklepie, więc warto sprawić sobie dostęp do Was :) Polecam:)