Popularny
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
    • Dostęp do pomocy technicznej HelpDesk
    • Dostęp do aktualizacji wszystkich modułów na koncie
    • Dostęp do indywidualnego wsparcia PrestaShop
    • Wydłuż w dowolnym momencie.
    +30 punktów w Programie Lojalnościowym
    Opis szczegółowy

    Wsparcie techniczne, które działa

    Kupując ten produkt wydłużysz swój dostęp do helpdesk.prestashow.pl oraz do aktualizacji wszystkich modułów na Twoim koncie, o czas wynikający z wybranej opcji.

    1. Nowym klientom proponujemy plan 3-miesięczny gwarantujący wdrożenie i dokładne sprawdzenie działania modułów.
    2. Stałym klientom, korzystającym regularnie z naszego wsparcia, proponujemy optymalny plan 12-miesięczny. 

    Zakupiony pakiet zostanie doliczony do czasu, który pozostał na Twoim koncie.

    HelpDesk - wsparcie kupionych modułów

    • Darmowa instalacja modułów
    • Pomoc w obsłudze modułów PrestaShow i sklepu PrestaShop
    • Szybka naprawa błędów uniemożliwiających działanie modułów w Twoim sklepie
    • HelpDesk FAQ - baza wiedzy z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania
    • Analiza oraz realizacja funkcjonalności na indywidualne zamówienie
    • 7 na 10 zgłoszeń realizujemy w mniej niż 48h

    Aktualizacje modułów

    Najnowsze wersje naszych modułów wymagają PHP >= 7.1 oraz obsługi ionCube.

    • Dostęp do najnowszych wersji wszystkich modułów na Twoim koncie
    • Dostęp do informacji o aktualizacji oraz do changeloga w module w Twoim sklepie
    • Bezpieczna aktualizacja do najnowszej wersji 1-kliknięciem
    • Moduł przed aktualizacją wykona automatyczny backup swoich plików
    • W razie problemów możesz przywrócić poprzednią wersję modułu i otworzyć zgłoszenie na HelpDesk

    Nawiąż współpracę z PrestaShow

    • Mając dostęp do HelpDesk możesz zlecać dowolne prace programistyczne, analityczne oraz optymalizację sklepu i serwera
    • Dodatkowe prace zawsze wyceniamy z góry i wdrażamy w zaakceptowanym terminie
    • Wsparcie gwarantuje pomoc techniczną 5 dni w tygodniu: pon-pt, w godzinach 11-20.
    • Wymagających klientów z dużą regularnością zleceń zapraszamy do Wsparcia Technicznego Premium - zapytaj na HelpDesk.

    Changelog
    Ładowanie...
    Komentarze
    prestashow.pl
    2020-06-17
    Klient: z modułem otrzymujesz zawsze 3 miesiące wsparcia i dostępu do aktualizacji. Jeśli Twój dostęp się skończy - w dowolnej chwili możesz go aktywować ponownie i zaktualizować moduł. Ciągłość nie jest wymagana.
    Klient
    2020-06-17
    Przy zamawianiu modułu mam pozycję "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów. Okres dostępu do HelpDesk i aktualizacji modułów : 3 miesiące za 0 zł". Czy to oznacza że po 3 miesiącach tracę prawo do aktualizacji modułu? Czy w celu aktualizacji modułu za kilka miesięcy wystarczy wykupić usługę "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów" np na 1 miesiąc, czy ew. przy braku ciągłości wsparcia muszę kupić moduł ponownie?
    Kazimierz Włodarczyk
    2020-01-08
    Nigdy się nie zawiodłem
    Anna Jabłońska
    2019-11-01
    Wsparcie jest i można liczyć na pomoc :)
    prestashow.pl
    2019-10-01
    Kamil - z modułem ZAWSZE otrzymujesz 3 miesiące wsparcia i aktualizacji. Późniejszy dostęp jest płatny i pozawala nam utrzymać tempo rozwoju modułów. Aktualizacje to w 70% przypadków nowe możliwości i funkcje. Okres 3-miesięcy jest wystarczający, aby błędy i uwagi w Twoim sklepie zostały przez nas naprawione i abyś mógł z wszystkich możliwości modułu korzystać bez przeszkód. Zwróć uwagę, że dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły zakupione na Twoim koncie. Jedno wsparcie = wszystkie moduły :-)

    Patryk - dziękujemy za miłe słowa, mobilizują do działania! Kłaniamy się nisko :-)
    Patryk Wojtowicz
    2019-10-01
    Kamil, niby aktualizacje są za darmo w innych sklepach, tyle że u innych aktualizacje wychodzą kilka razy w roku i w większości przypadków łatają krytyczne błędy lub dostosowują moduł do nowej wersji Presty czy PHP.

    Prestashow aktualizacją moduły kilka razy w miesiącu... Dodają nowe funkcje, optymalizacje, poprawki do SEO, poprawki zgłoszonych błędów też. Ich moduły w 3 miesiące dostaną tyle nowości i ulepszeń ile nie znajdziesz w większości rozwiązań konkurencji. Nie kumam dlaczego oczekujesz, że dostaniesz to za darmo?? Zwykły centuś jesteś nie kumający ile kosztuje high-tech i jakość.

    Poza tym niech rzuci kamień ta firma, która nie planuje wdrożyć płatnego dostępu do wsparcia... Chłopaki z prestaShow są kilka kroków do przodu i nie ma się im co dziwić, bo pomysły na moduł mają nieziemskie.

    Daje 5 gwiazdek - helpdesk nigdy mnie nie zawiódł, a aktualizacje to w większości wisienka na torcie. Dzięki!
    Arkadiusz Bocian
    2019-08-02
    Fakt, inni wsparcia i aktualizacji płatnych nie majo, ale to dlatego, że nie rozwijają modułów, a wsparcie to czekanina idącą w tygodnie (konkurencja zagraniczna wiedzie tu prym...). Miałem obawy, ale przekonaliscie mnie, ze warto :)
    Na helpdesku można też zlecać prace przy sklepie, więc warto sprawić sobie dostęp do Was :) Polecam:)
    Andreea Zalau
    2019-07-11
    Thanks for support. Really good job & timing! Greetings from Romania
    Paweł Kostek
    2019-04-24
    Warto mieć dostęp do wsparcia - jeszcze nigdy nie byłem bez odpowiedzi czy reakcji. Często zamawiamy też prace na naszym multistore - realizacja w tempie i na poziomie (nasz informatyk robił code review). Polecam.
    prestashow.pl
    2019-04-16
    Wojciech, dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły, jakie masz na swoim koncie :-)
    Wojciech Polkowski
    2019-03-14
    HelpDesk działa szybko. Średni czas odpowiedzi kilka godzin lub na drugi dzień. Na poprawę większych zgłoszeń czekałem 3-5 dni. W porównaniu do konkurencji wypadacie na piątkę z plusem. Planuje jeszcze zakup modułu do faktur. Każdy moduł ma swoje własne wsparcie? Czy jedno wsparcie obejmuje wszystkie moduły?

    Zostaw komentarz lub pytanie

    Twoja aktywność może być pomocna dla społeczności.