100,00 EUR VAT incl.
( 81,30 EUR net)
81,30 EUR net
100,00 EUR VAT incl.
    3 points in the loyalty program
    Invoice
    EU Invoice You will receive a VAT invoice with your order
    Detailed description

    PrestaShow support

    Module updates and HelpDesk support

    • A support subscription will give you access to HelpDesk support and updates for all modules on the designated domain.
    • You will also be able to update modules on all secondary domains (e.g. developer domain).
    • Buy now, start using when you want. The subscription time will begin to expire as soon as you are assigned to the domain.
    chrome_LwZUx1qazG.png
    To start using the purchased support, go to My Account and assign the support to your domain.

    Access to HelpDesk

    Access the support panel
    helpdesk.prestashow.pl.

    • We provide HelpDesk support 5 days a week: Mon-Fri, 10am-6pm.
    • Free and express installation and update of modules
    • Bug fixes
    • Assistance in service
    • Individual orders

    Access to module updates

    1-click module updates.

    • You can download the latest versions of modules from My Accounts
    • You can update modules directly in your store using
    • 1-click updates.
    • You will find a changelog in the module - read it to learn about the module's news and improvements.

    Support for your PrestaShop store

    Let's establish a permanent cooperation.

    • On HelpDesk you can order additional programming and analytical work, as well as store and server optimization.
    • We price the ordered work in advance and implement it within the agreed timeframe.

    Knowledge base - FAQ

    TheKnowledge Base is located on HelpDesk, it is free and open. Before you open a request on HelpDesk, check the content of the FAQ. In the Knowledge Base you will find more than 200 answers to the most frequently asked questions.

    Komentarze ()
    The reviews posted on our store are not sponsored in any way. We also verify that they were added by customers who have purchased from us or guests. If you want to learn more about this topic please read our Regulations.
    prestashow.pl
    2023-04-26
    zdrowy-sen.pl - po zakupie wsparcia należy je przypisać do domeny na Twoim koncie. Wsparciem i aktualizacjami objęte zostaną wszystkie moduły na tej domenie. Jeśli jest to domena sklepu multistore, to objęte zostaną wszystkie domeny multistore.
    Zdrowy-Sen.com
    2023-04-25
    Czy kupując jakikolwiek moduł - otrzymujemy dostęp do helpdesk i aktualizacji - wszystkich modułów?
    Grzegorz Sućko
    2022-11-09
    Wiele już razy zgłaszałem na Helpdesk problemy ze sklepem, gdy coś się nam wysypało. W beznadziejnych sytuacjach nigdy nie zostałem bez wsparcia. Dziękuję i polecam każdemu posiadającemu sklep na PrestaShopie.
    prestashow.pl
    2020-06-17
    Klient: z modułem otrzymujesz zawsze 3 miesiące wsparcia i dostępu do aktualizacji. Jeśli Twój dostęp się skończy - w dowolnej chwili możesz go aktywować ponownie i zaktualizować moduł. Ciągłość nie jest wymagana.
    Klient
    2020-06-17
    Przy zamawianiu modułu mam pozycję "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów. Okres dostępu do HelpDesk i aktualizacji modułów : 3 miesiące za 0 zł". Czy to oznacza że po 3 miesiącach tracę prawo do aktualizacji modułu? Czy w celu aktualizacji modułu za kilka miesięcy wystarczy wykupić usługę "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów" np na 1 miesiąc, czy ew. przy braku ciągłości wsparcia muszę kupić moduł ponownie?
    Kazimierz Włodarczyk
    2020-01-08
    Nigdy się nie zawiodłem
    Anna Jabłońska
    2019-11-01
    Wsparcie jest i można liczyć na pomoc :)
    prestashow.pl
    2019-10-01
    Kamil - z modułem ZAWSZE otrzymujesz 3 miesiące wsparcia i aktualizacji. Późniejszy dostęp jest płatny i pozawala nam utrzymać tempo rozwoju modułów. Aktualizacje to w 70% przypadków nowe możliwości i funkcje. Okres 3-miesięcy jest wystarczający, aby błędy i uwagi w Twoim sklepie zostały przez nas naprawione i abyś mógł z wszystkich możliwości modułu korzystać bez przeszkód. Zwróć uwagę, że dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły zakupione na Twoim koncie. Jedno wsparcie = wszystkie moduły :-)

    Patryk - dziękujemy za miłe słowa, mobilizują do działania! Kłaniamy się nisko :-)
    Patryk Wojtowicz
    2019-10-01
    Kamil, niby aktualizacje są za darmo w innych sklepach, tyle że u innych aktualizacje wychodzą kilka razy w roku i w większości przypadków łatają krytyczne błędy lub dostosowują moduł do nowej wersji Presty czy PHP.

    Prestashow aktualizacją moduły kilka razy w miesiącu... Dodają nowe funkcje, optymalizacje, poprawki do SEO, poprawki zgłoszonych błędów też. Ich moduły w 3 miesiące dostaną tyle nowości i ulepszeń ile nie znajdziesz w większości rozwiązań konkurencji. Nie kumam dlaczego oczekujesz, że dostaniesz to za darmo?? Zwykły centuś jesteś nie kumający ile kosztuje high-tech i jakość.

    Poza tym niech rzuci kamień ta firma, która nie planuje wdrożyć płatnego dostępu do wsparcia... Chłopaki z prestaShow są kilka kroków do przodu i nie ma się im co dziwić, bo pomysły na moduł mają nieziemskie.

    Daje 5 gwiazdek - helpdesk nigdy mnie nie zawiódł, a aktualizacje to w większości wisienka na torcie. Dzięki!
    Arkadiusz Bocian
    2019-08-02
    Fakt, inni wsparcia i aktualizacji płatnych nie majo, ale to dlatego, że nie rozwijają modułów, a wsparcie to czekanina idącą w tygodnie (konkurencja zagraniczna wiedzie tu prym...). Miałem obawy, ale przekonaliscie mnie, ze warto :)
    Na helpdesku można też zlecać prace przy sklepie, więc warto sprawić sobie dostęp do Was :) Polecam:)
    Andreea Zalau
    2019-07-11
    Thanks for support. Really good job & timing! Greetings from Romania
    Paweł Kostek
    2019-04-24
    Warto mieć dostęp do wsparcia - jeszcze nigdy nie byłem bez odpowiedzi czy reakcji. Często zamawiamy też prace na naszym multistore - realizacja w tempie i na poziomie (nasz informatyk robił code review). Polecam.
    prestashow.pl
    2019-04-16
    Wojciech, dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły, jakie masz na swoim koncie :-)
    Wojciech Polkowski
    2019-03-14
    HelpDesk działa szybko. Średni czas odpowiedzi kilka godzin lub na drugi dzień. Na poprawę większych zgłoszeń czekałem 3-5 dni. W porównaniu do konkurencji wypadacie na piątkę z plusem. Planuje jeszcze zakup modułu do faktur. Każdy moduł ma swoje własne wsparcie? Czy jedno wsparcie obejmuje wszystkie moduły?

    Leave a comment

    Write a comment By adding an opinion you agree to the processing of your personal data. Read more about our Privacy Policy.

    • Rating:

    No entries yet.