100,00 EUR (inc. VAT)
( 81,30 EUR net)
81,30 EUR net
100,00 EUR brut
    3 les points du programme de fidélité
    EU VAT
    Invoice You will receive PDF invoice right after payment
    Description détaillée

    Support PrestaShow

    Mises à jour des modules et support HelpDesk

    • Un abonnement au support vous donnera accès au support HelpDesk et aux mises à jour de tous les modules sur le domaine désigné.
    • Vous pourrez également mettre à jour les modules sur tous les domaines secondaires (par exemple, le domaine de développement).
    • Achetez maintenant, commencez à utiliser quand vous voulez. La durée de l'abonnement commencera à expirer dès que vous serez affecté au domaine.
    chrome_LwZUx1qazG.png
    Pour commencer à utiliser le support acheté, allez dans Mon compte et attribuez le support à votre domaine.

    Accès à HelpDesk

    Accès au panneau d'assistance
    helpdesk.prestashow.pl.

    • L'assistance sur HelpDesk est fournie 5 jours par semaine : du lundi au vendredi, de 10 h à 18 h.
    • Installation et mise à jour gratuites et express des modules
    • Correction de bugs
    • Aide à la maintenance
    • Commandes individuelles

    Accès aux mises à jour des modules

    Mise à jour des modules en 1 clic.

    • Vous pouvez télécharger les dernières versions des modules à partir de Mon compte.
    • Vous pouvez mettre à jour les modules directement dans votre boutique en utilisant
    • les mises à jour en 1 clic.
    • Vous trouverez un changelog dans le module - lisez-le pour découvrir les mises à jour et les améliorations du module.

    Support pour votre boutique PrestaShop

    Établissons un partenariat continu.

    • Sur le HelpDesk, vous pouvez commander des travaux de programmation et d'analyse supplémentaires, ainsi que l'optimisation de la boutique et du serveur.
    • Nous calculons le prix du travail à l'avance et le réalisons dans les délais convenus.

    Base de connaissances - FAQ

    Labase de connaissances se trouve sur le HelpDesk, elle est gratuite et ouverte. Avant d'ouvrir une demande sur le HelpDesk, veuillez vérifier le contenu de la FAQ. Dans la base de connaissances, vous trouverez plus de 200 réponses aux questions les plus fréquemment posées.

    Komentarze ()
    The reviews posted on our store are not sponsored in any way. We also verify that they were added by customers who have purchased from us or guests. If you want to learn more about this topic please read our Regulations.
    prestashow.pl
    26/04/2023
    zdrowy-sen.pl - po zakupie wsparcia należy je przypisać do domeny na Twoim koncie. Wsparciem i aktualizacjami objęte zostaną wszystkie moduły na tej domenie. Jeśli jest to domena sklepu multistore, to objęte zostaną wszystkie domeny multistore.
    Zdrowy-Sen.com
    25/04/2023
    Czy kupując jakikolwiek moduł - otrzymujemy dostęp do helpdesk i aktualizacji - wszystkich modułów?
    Grzegorz Sućko
    09/11/2022
    Wiele już razy zgłaszałem na Helpdesk problemy ze sklepem, gdy coś się nam wysypało. W beznadziejnych sytuacjach nigdy nie zostałem bez wsparcia. Dziękuję i polecam każdemu posiadającemu sklep na PrestaShopie.
    prestashow.pl
    17/06/2020
    Klient: z modułem otrzymujesz zawsze 3 miesiące wsparcia i dostępu do aktualizacji. Jeśli Twój dostęp się skończy - w dowolnej chwili możesz go aktywować ponownie i zaktualizować moduł. Ciągłość nie jest wymagana.
    Klient
    17/06/2020
    Przy zamawianiu modułu mam pozycję "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów. Okres dostępu do HelpDesk i aktualizacji modułów : 3 miesiące za 0 zł". Czy to oznacza że po 3 miesiącach tracę prawo do aktualizacji modułu? Czy w celu aktualizacji modułu za kilka miesięcy wystarczy wykupić usługę "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów" np na 1 miesiąc, czy ew. przy braku ciągłości wsparcia muszę kupić moduł ponownie?
    Kazimierz Włodarczyk
    08/01/2020
    Nigdy się nie zawiodłem
    Anna Jabłońska
    01/11/2019
    Wsparcie jest i można liczyć na pomoc :)
    prestashow.pl
    01/10/2019
    Kamil - z modułem ZAWSZE otrzymujesz 3 miesiące wsparcia i aktualizacji. Późniejszy dostęp jest płatny i pozawala nam utrzymać tempo rozwoju modułów. Aktualizacje to w 70% przypadków nowe możliwości i funkcje. Okres 3-miesięcy jest wystarczający, aby błędy i uwagi w Twoim sklepie zostały przez nas naprawione i abyś mógł z wszystkich możliwości modułu korzystać bez przeszkód. Zwróć uwagę, że dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły zakupione na Twoim koncie. Jedno wsparcie = wszystkie moduły :-)

    Patryk - dziękujemy za miłe słowa, mobilizują do działania! Kłaniamy się nisko :-)
    Patryk Wojtowicz
    01/10/2019
    Kamil, niby aktualizacje są za darmo w innych sklepach, tyle że u innych aktualizacje wychodzą kilka razy w roku i w większości przypadków łatają krytyczne błędy lub dostosowują moduł do nowej wersji Presty czy PHP.

    Prestashow aktualizacją moduły kilka razy w miesiącu... Dodają nowe funkcje, optymalizacje, poprawki do SEO, poprawki zgłoszonych błędów też. Ich moduły w 3 miesiące dostaną tyle nowości i ulepszeń ile nie znajdziesz w większości rozwiązań konkurencji. Nie kumam dlaczego oczekujesz, że dostaniesz to za darmo?? Zwykły centuś jesteś nie kumający ile kosztuje high-tech i jakość.

    Poza tym niech rzuci kamień ta firma, która nie planuje wdrożyć płatnego dostępu do wsparcia... Chłopaki z prestaShow są kilka kroków do przodu i nie ma się im co dziwić, bo pomysły na moduł mają nieziemskie.

    Daje 5 gwiazdek - helpdesk nigdy mnie nie zawiódł, a aktualizacje to w większości wisienka na torcie. Dzięki!
    Arkadiusz Bocian
    02/08/2019
    Fakt, inni wsparcia i aktualizacji płatnych nie majo, ale to dlatego, że nie rozwijają modułów, a wsparcie to czekanina idącą w tygodnie (konkurencja zagraniczna wiedzie tu prym...). Miałem obawy, ale przekonaliscie mnie, ze warto :)
    Na helpdesku można też zlecać prace przy sklepie, więc warto sprawić sobie dostęp do Was :) Polecam:)
    Andreea Zalau
    11/07/2019
    Thanks for support. Really good job & timing! Greetings from Romania
    Paweł Kostek
    24/04/2019
    Warto mieć dostęp do wsparcia - jeszcze nigdy nie byłem bez odpowiedzi czy reakcji. Często zamawiamy też prace na naszym multistore - realizacja w tempie i na poziomie (nasz informatyk robił code review). Polecam.
    prestashow.pl
    16/04/2019
    Wojciech, dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły, jakie masz na swoim koncie :-)
    Wojciech Polkowski
    14/03/2019
    HelpDesk działa szybko. Średni czas odpowiedzi kilka godzin lub na drugi dzień. Na poprawę większych zgłoszeń czekałem 3-5 dni. W porównaniu do konkurencji wypadacie na piątkę z plusem. Planuje jeszcze zakup modułu do faktur. Każdy moduł ma swoje własne wsparcie? Czy jedno wsparcie obejmuje wszystkie moduły?

    Aucune entrée pour le moment.