
We guarantee the correct operation of our modules. The purchased module includes a 3-month warranty in the form of access to fast technical support and access to module updates. In case of problems or questions you will be able to take advantage of quick help, and issued corrections and improvements will enter the store with one click.
You can extend access to updates and fast technical support at any time. Discuss, report bugs and suggestions or simply update the modules to the latest versions. Ensure access to updates and the safest versions of purchased modules. The purchase of this product will extend from the date of purchase the period of access to hlepdesk.prestashow.pl and the 1-click update for the time resulting from the purchased option.
ACCESS TO SUPPORT AND UPDATES COVERS ALL MODULES ON YOUR ACCOUNT.
PrestaShow modules have a convenient system of automatic 1-click updates. With one click you will update modules directly in your store. The module informs about a new version. Directly in the module you will learn about the changes (changelog) introduced by the new version. It is worth using the updates - they introduce corrections and new features. Thanks to the access to free updates you can guarantee the latest, the safest and the fastest versions of PrestaShow modules.
Using our HelpDesk support panel helpdesk.prestashow.pl, we guarantee our response in no more than 72 hours. At HelpDesk, you will receive technical and substantive support related to PrestaShow modules. Amendments to the reported comments you update with a 1-click *
* Technical support at HelpDesk includes repairs of our modules and help with usage. Support do not guarantee free programming support in your store / on your server. Technical and programming tasks in your store (if needed) we can price and it will be an additional cost.
More about requirements and benefits from it you could read in our Knowledge Base.
Together with the module, you get 3-month access to support and updates. If your support period expires, you will be able to continue using the module. You can reactivate access to support and updates at any time - see available packages.
Go to demo store: demo.prestashow.pl
Back-office login & password: demo@prestashow.pl
You will be able to change language thru Profile Edit (right top corner)
Detailed information about the licenses of our modules you will find on this page. Below we describe the most important information regarding the use of our modules and license:
No entries yet.
Klient: z modułem otrzymujesz zawsze 3 miesiące wsparcia i dostępu do aktualizacji. Jeśli Twój dostęp się skończy - w dowolnej chwili możesz go aktywować ponownie i zaktualizować moduł. Ciągłość nie jest wymagana.
Przy zamawianiu modułu mam pozycję "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów. Okres dostępu do HelpDesk i aktualizacji modułów : 3 miesiące za 0 zł". Czy to oznacza że po 3 miesiącach tracę prawo do aktualizacji modułu? Czy w celu aktualizacji modułu za kilka miesięcy wystarczy wykupić usługę "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów" np na 1 miesiąc, czy ew. przy braku ciągłości wsparcia muszę kupić moduł ponownie?
Nigdy się nie zawiodłem
Wsparcie jest i można liczyć na pomoc :)
Kamil - z modułem ZAWSZE otrzymujesz 3 miesiące wsparcia i aktualizacji. Późniejszy dostęp jest płatny i pozawala nam utrzymać tempo rozwoju modułów. Aktualizacje to w 70% przypadków nowe możliwości i funkcje. Okres 3-miesięcy jest wystarczający, aby błędy i uwagi w Twoim sklepie zostały przez nas naprawione i abyś mógł z wszystkich możliwości modułu korzystać bez przeszkód. Zwróć uwagę, że dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły zakupione na Twoim koncie. Jedno wsparcie = wszystkie moduły :-)
Patryk - dziękujemy za miłe słowa, mobilizują do działania! Kłaniamy się nisko :-)
Kamil, niby aktualizacje są za darmo w innych sklepach, tyle że u innych aktualizacje wychodzą kilka razy w roku i w większości przypadków łatają krytyczne błędy lub dostosowują moduł do nowej wersji Presty czy PHP.
Prestashow aktualizacją moduły kilka razy w miesiącu... Dodają nowe funkcje, optymalizacje, poprawki do SEO, poprawki zgłoszonych błędów też. Ich moduły w 3 miesiące dostaną tyle nowości i ulepszeń ile nie znajdziesz w większości rozwiązań konkurencji. Nie kumam dlaczego oczekujesz, że dostaniesz to za darmo?? Zwykły centuś jesteś nie kumający ile kosztuje high-tech i jakość.
Poza tym niech rzuci kamień ta firma, która nie planuje wdrożyć płatnego dostępu do wsparcia... Chłopaki z prestaShow są kilka kroków do przodu i nie ma się im co dziwić, bo pomysły na moduł mają nieziemskie.
Daje 5 gwiazdek - helpdesk nigdy mnie nie zawiódł, a aktualizacje to w większości wisienka na torcie. Dzięki!
Arkadiusz Bocian chyba nigdy nie korzystał kolega np z modułów x13. Aktualizacje dożywotnie w cenie modułów.
Fakt, inni wsparcia i aktualizacji płatnych nie majo, ale to dlatego, że nie rozwijają modułów, a wsparcie to czekanina idącą w tygodnie (konkurencja zagraniczna wiedzie tu prym...). Miałem obawy, ale przekonaliscie mnie, ze warto :)
Na helpdesku można też zlecać prace przy sklepie, więc warto sprawić sobie dostęp do Was :) Polecam:)
Thanks for support. Really good job & timing! Greetings from Romania
Warto mieć dostęp do wsparcia - jeszcze nigdy nie byłem bez odpowiedzi czy reakcji. Często zamawiamy też prace na naszym multistore - realizacja w tempie i na poziomie (nasz informatyk robił code review). Polecam.
Wojciech, dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły, jakie masz na swoim koncie :-)
HelpDesk działa szybko. Średni czas odpowiedzi kilka godzin lub na drugi dzień. Na poprawę większych zgłoszeń czekałem 3-5 dni. W porównaniu do konkurencji wypadacie na piątkę z plusem. Planuje jeszcze zakup modułu do faktur. Każdy moduł ma swoje własne wsparcie? Czy jedno wsparcie obejmuje wszystkie moduły?