BESTSELLER
  • Wsparcie techniczne
  • Wsparcie techniczne
  • Wsparcie techniczne
  • Wsparcie techniczne
    • Zugang zur technischen Unterstützung durch HelpDesk
    • Zugang zu Modul-Updates
    • Zugang zu personalisierter PrestaShop-Unterstützung
    • Jederzeit verlängern
    +7 points in the loyalty program
    Ausführliche Beschreibung

    Mit dem Kauf dieses Produkts erhalten Sie zeitlich begrenzten Zugang zum helpdesk.prestashow.de -Support und zu Updates für alle Module, die mit einer beliebigen Domain Ihres Kontos verbunden sind. Entwicklerdomänen und Multistore-Domänen, die mit der Hauptdomäne verbunden sind, werden ebenfalls in den Zugriff einbezogen.

    Weisen Sie den Support nach dem Kauf einer beliebigen Domain in Ihrem Konto zu. Die Abonnementzeit beginnt zum Zeitpunkt der Zuweisung zur Domain abzulaufen oder wird zur verbleibenden Zeit Ihrer Domain hinzugefügt.

    Modul-Updates mit vielen Neuigkeiten und Verbesserungen

    Sie können alle Ihrer Domain zugewiesenen Module in der neuesten Version unter Mein Konto herunterladen oder sie direkt in Ihrem Shop mit sicheren 1-Klick-Modul-Updates aktualisieren.

    Das Modul erstellt automatisch eine Sicherungskopie seiner Dateien, bevor es in Ihrem Shop aktualisiert wird. Bei Problemen können Sie die vorherige Version des Moduls wiederherstellen und ein Ticket im HelpDesk öffnen.

    Die neuesten Versionen unserer Module erfordern PHP >= 7.1 und ionCube-Unterstützung.

    Technische Unterstützung, die funktioniert

    Wir bieten Unterstützung über den HelpDesk an 5 Tagen in der Woche: Mo-Fr, 10-18 Uhr.

    • Kostenlose Installation und Aktualisierung von Modulen
    • Fehlerbehebungen, die verhindern, dass Module in Ihrem Shop funktionieren
    • Unterstützung bei PrestaShow und PrestaShop-Modulen
    • Benutzerdefinierte Modul-Upgrades und Änderungen
    • Wissensdatenbank (FAQ) - über 200 Antworten auf die am häufigsten gestellten Fragen

    Laufende Unterstützung für PrestaShop

    Über den HelpDesk können Sie jegliche Programmier- und Analysearbeiten sowie Shop- und Serveroptimierungen in Auftrag geben. Zusätzliche Arbeiten werden immer im Voraus berechnet und innerhalb des akzeptierten Zeitrahmens durchgeführt.

    Changelog
    Laden...
    Komentarze
    Grzegorz Sućko
    2022-11-09
    Wiele już razy zgłaszałem na Helpdesk problemy ze sklepem, gdy coś się nam wysypało. W beznadziejnych sytuacjach nigdy nie zostałem bez wsparcia. Dziękuję i polecam każdemu posiadającemu sklep na PrestaShopie.
    prestashow.pl
    2020-06-17
    Klient: z modułem otrzymujesz zawsze 3 miesiące wsparcia i dostępu do aktualizacji. Jeśli Twój dostęp się skończy - w dowolnej chwili możesz go aktywować ponownie i zaktualizować moduł. Ciągłość nie jest wymagana.
    Klient
    2020-06-17
    Przy zamawianiu modułu mam pozycję "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów. Okres dostępu do HelpDesk i aktualizacji modułów : 3 miesiące za 0 zł". Czy to oznacza że po 3 miesiącach tracę prawo do aktualizacji modułu? Czy w celu aktualizacji modułu za kilka miesięcy wystarczy wykupić usługę "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów" np na 1 miesiąc, czy ew. przy braku ciągłości wsparcia muszę kupić moduł ponownie?
    Kazimierz Włodarczyk
    2020-01-08
    Nigdy się nie zawiodłem
    Anna Jabłońska
    2019-11-01
    Wsparcie jest i można liczyć na pomoc :)
    prestashow.pl
    2019-10-01
    Kamil - z modułem ZAWSZE otrzymujesz 3 miesiące wsparcia i aktualizacji. Późniejszy dostęp jest płatny i pozawala nam utrzymać tempo rozwoju modułów. Aktualizacje to w 70% przypadków nowe możliwości i funkcje. Okres 3-miesięcy jest wystarczający, aby błędy i uwagi w Twoim sklepie zostały przez nas naprawione i abyś mógł z wszystkich możliwości modułu korzystać bez przeszkód. Zwróć uwagę, że dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły zakupione na Twoim koncie. Jedno wsparcie = wszystkie moduły :-)

    Patryk - dziękujemy za miłe słowa, mobilizują do działania! Kłaniamy się nisko :-)
    Patryk Wojtowicz
    2019-10-01
    Kamil, niby aktualizacje są za darmo w innych sklepach, tyle że u innych aktualizacje wychodzą kilka razy w roku i w większości przypadków łatają krytyczne błędy lub dostosowują moduł do nowej wersji Presty czy PHP.

    Prestashow aktualizacją moduły kilka razy w miesiącu... Dodają nowe funkcje, optymalizacje, poprawki do SEO, poprawki zgłoszonych błędów też. Ich moduły w 3 miesiące dostaną tyle nowości i ulepszeń ile nie znajdziesz w większości rozwiązań konkurencji. Nie kumam dlaczego oczekujesz, że dostaniesz to za darmo?? Zwykły centuś jesteś nie kumający ile kosztuje high-tech i jakość.

    Poza tym niech rzuci kamień ta firma, która nie planuje wdrożyć płatnego dostępu do wsparcia... Chłopaki z prestaShow są kilka kroków do przodu i nie ma się im co dziwić, bo pomysły na moduł mają nieziemskie.

    Daje 5 gwiazdek - helpdesk nigdy mnie nie zawiódł, a aktualizacje to w większości wisienka na torcie. Dzięki!
    Arkadiusz Bocian
    2019-08-02
    Fakt, inni wsparcia i aktualizacji płatnych nie majo, ale to dlatego, że nie rozwijają modułów, a wsparcie to czekanina idącą w tygodnie (konkurencja zagraniczna wiedzie tu prym...). Miałem obawy, ale przekonaliscie mnie, ze warto :)
    Na helpdesku można też zlecać prace przy sklepie, więc warto sprawić sobie dostęp do Was :) Polecam:)
    Andreea Zalau
    2019-07-11
    Thanks for support. Really good job & timing! Greetings from Romania
    Paweł Kostek
    2019-04-24
    Warto mieć dostęp do wsparcia - jeszcze nigdy nie byłem bez odpowiedzi czy reakcji. Często zamawiamy też prace na naszym multistore - realizacja w tempie i na poziomie (nasz informatyk robił code review). Polecam.
    prestashow.pl
    2019-04-16
    Wojciech, dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły, jakie masz na swoim koncie :-)
    Wojciech Polkowski
    2019-03-14
    HelpDesk działa szybko. Średni czas odpowiedzi kilka godzin lub na drugi dzień. Na poprawę większych zgłoszeń czekałem 3-5 dni. W porównaniu do konkurencji wypadacie na piątkę z plusem. Planuje jeszcze zakup modułu do faktur. Każdy moduł ma swoje własne wsparcie? Czy jedno wsparcie obejmuje wszystkie moduły?

    Zostaw komentarz

    Einen Kommentar schreiben

    Brak powiązanych wpisów blogowych.