BESTSELLER
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
    • Acceso a la asistencia técnica del HelpDesk
    • Acceso a las actualizaciones de los módulos
    • Acceso al soporte personalizado de PrestaShop
    • Ampliar en cualquier momento
    +7 points in the loyalty program
    Descripción detallada

    Al comprar este producto recibirás acceso temporal al soporte de helpdesk.prestashow.co.uk y a las actualizaciones de todos los módulos asociados a cualquier dominio de tu cuenta. También se incluirán en el acceso los dominios de desarrollador y los dominios multitienda asociados al dominio principal.

    Después de la compra, asigne el soporte a cualquier dominio de su cuenta. El tiempo de suscripción comenzará a expirar en el momento de la asignación al dominio o se añadirá al tiempo restante de su dominio.

    Actualizaciones de módulos llenas de novedades y mejoras

    Podrá descargar todos los módulos asignados a su dominio en la última versión desde Mi Cuenta o actualizarlos directamente en su tienda mediante actualizaciones de módulos seguras con un clic.

    El módulo realiza automáticamente una copia de seguridad de sus archivos antes de actualizarlos en su tienda. En caso de problemas, puede restaurar la versión anterior del módulo y abrir un ticket en el HelpDesk.

    Las últimas versiones de nuestros módulos requieren PHP >= 7.1 y soporte de ionCube.

    Asistencia técnica que funciona

    Ofrecemos asistencia en el HelpDesk, 5 días a la semana: de lunes a viernes, de 10 a 18 horas.

    • Instalación y actualización gratuita de módulos
    • Corrección de errores que impiden que los módulos funcionen en su tienda
    • Asistencia con los módulos PrestaShow y PrestaShop
    • Actualizaciones y modificaciones de módulos personalizados
    • Base de conocimientos (FAQ): más de 200 respuestas a las preguntas más frecuentes

    Soporte continuo para PrestaShop

    En el HelpDesk puede encargar cualquier trabajo de programación y análisis, así como la optimización de la tienda y el servidor. Los trabajos adicionales se cotizan siempre por adelantado y se ejecutan dentro del plazo aceptado

    Changelog
    Cargando...
    Komentarze
    Grzegorz Sućko
    09/11/2022
    Wiele już razy zgłaszałem na Helpdesk problemy ze sklepem, gdy coś się nam wysypało. W beznadziejnych sytuacjach nigdy nie zostałem bez wsparcia. Dziękuję i polecam każdemu posiadającemu sklep na PrestaShopie.
    prestashow.pl
    17/06/2020
    Klient: z modułem otrzymujesz zawsze 3 miesiące wsparcia i dostępu do aktualizacji. Jeśli Twój dostęp się skończy - w dowolnej chwili możesz go aktywować ponownie i zaktualizować moduł. Ciągłość nie jest wymagana.
    Klient
    17/06/2020
    Przy zamawianiu modułu mam pozycję "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów. Okres dostępu do HelpDesk i aktualizacji modułów : 3 miesiące za 0 zł". Czy to oznacza że po 3 miesiącach tracę prawo do aktualizacji modułu? Czy w celu aktualizacji modułu za kilka miesięcy wystarczy wykupić usługę "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów" np na 1 miesiąc, czy ew. przy braku ciągłości wsparcia muszę kupić moduł ponownie?
    Kazimierz Włodarczyk
    08/01/2020
    Nigdy się nie zawiodłem
    Anna Jabłońska
    01/11/2019
    Wsparcie jest i można liczyć na pomoc :)
    prestashow.pl
    01/10/2019
    Kamil - z modułem ZAWSZE otrzymujesz 3 miesiące wsparcia i aktualizacji. Późniejszy dostęp jest płatny i pozawala nam utrzymać tempo rozwoju modułów. Aktualizacje to w 70% przypadków nowe możliwości i funkcje. Okres 3-miesięcy jest wystarczający, aby błędy i uwagi w Twoim sklepie zostały przez nas naprawione i abyś mógł z wszystkich możliwości modułu korzystać bez przeszkód. Zwróć uwagę, że dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły zakupione na Twoim koncie. Jedno wsparcie = wszystkie moduły :-)

    Patryk - dziękujemy za miłe słowa, mobilizują do działania! Kłaniamy się nisko :-)
    Patryk Wojtowicz
    01/10/2019
    Kamil, niby aktualizacje są za darmo w innych sklepach, tyle że u innych aktualizacje wychodzą kilka razy w roku i w większości przypadków łatają krytyczne błędy lub dostosowują moduł do nowej wersji Presty czy PHP.

    Prestashow aktualizacją moduły kilka razy w miesiącu... Dodają nowe funkcje, optymalizacje, poprawki do SEO, poprawki zgłoszonych błędów też. Ich moduły w 3 miesiące dostaną tyle nowości i ulepszeń ile nie znajdziesz w większości rozwiązań konkurencji. Nie kumam dlaczego oczekujesz, że dostaniesz to za darmo?? Zwykły centuś jesteś nie kumający ile kosztuje high-tech i jakość.

    Poza tym niech rzuci kamień ta firma, która nie planuje wdrożyć płatnego dostępu do wsparcia... Chłopaki z prestaShow są kilka kroków do przodu i nie ma się im co dziwić, bo pomysły na moduł mają nieziemskie.

    Daje 5 gwiazdek - helpdesk nigdy mnie nie zawiódł, a aktualizacje to w większości wisienka na torcie. Dzięki!
    Arkadiusz Bocian
    02/08/2019
    Fakt, inni wsparcia i aktualizacji płatnych nie majo, ale to dlatego, że nie rozwijają modułów, a wsparcie to czekanina idącą w tygodnie (konkurencja zagraniczna wiedzie tu prym...). Miałem obawy, ale przekonaliscie mnie, ze warto :)
    Na helpdesku można też zlecać prace przy sklepie, więc warto sprawić sobie dostęp do Was :) Polecam:)
    Andreea Zalau
    11/07/2019
    Thanks for support. Really good job & timing! Greetings from Romania
    Paweł Kostek
    24/04/2019
    Warto mieć dostęp do wsparcia - jeszcze nigdy nie byłem bez odpowiedzi czy reakcji. Często zamawiamy też prace na naszym multistore - realizacja w tempie i na poziomie (nasz informatyk robił code review). Polecam.
    prestashow.pl
    16/04/2019
    Wojciech, dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły, jakie masz na swoim koncie :-)
    Wojciech Polkowski
    14/03/2019
    HelpDesk działa szybko. Średni czas odpowiedzi kilka godzin lub na drugi dzień. Na poprawę większych zgłoszeń czekałem 3-5 dni. W porównaniu do konkurencji wypadacie na piątkę z plusem. Planuje jeszcze zakup modułu do faktur. Każdy moduł ma swoje własne wsparcie? Czy jedno wsparcie obejmuje wszystkie moduły?

    Zostaw komentarz

    Escriba un comentario

    Todavía no hay entradas.