Analiza heurystyczna - audyt SEO / UX

Audyt sklepu PrestaShop pod kątem UX - analiza heurystyczna

Audyt funkcjonowania i kierunków rozwoju sklepu. Sprawdzenie pod względem zgodności elementów UI z heurystykami, z nastawieniem na cel makro strony (z wykluczeniem nieprawidłowości lub zaleceniami zmian). Kompletny audyt wersji Desktop oraz Mobile sklepu internetowego obejmuje:

Nawigacja > Wyszukiwanie > Formularze > Ścieżka zakupowa

Na podstawie analizy przygotowany jest raport z hipotezami, wskazówkami oraz błędami do poprawienia w płaszczyźnie contentu, SEO oraz UX. Wyceniamy zalecenia i poprawki wynikające z audytu oraz podajemy czas ich realizacji przez nasze studio.

Analiza zachowania klientów

Analiza na żywo ruchu myszki klientów w sklepie w celu wyłapania nieprawidłowości UX/UI oraz błędów mniej popularnych przeglądarek. Wykorzystywane narzędzia: HotJar, SmartsLook.

Audyt Rentowności

  • Ustalenie badanych KPI Sklepu Internetowego oraz pomysły nowych rozwiązań na podniesienie różnych wskaźników.
  • Ustalenie źródeł przychodów na stronie
  • Optymalizacja Kosztów - wskazanie zmian
  • Określenie klientów GOLD i zmiana polityki targetowania reklam i komunikacji Content Marketingowej

Opracowanie strategii pozycjonowania eCommerce

  • Analiza odbiorców/klientów produktów
  • Analiza aktualnych wyników sklepu internetowego w sieci
  • Nakreślenie celów dla sklepu internetowego

Profilowanie lingwistyczne

Analiza i dobór odpowiednich słów kluczowych do zwiększenia ruchu organicznego (narzędzia: Semstorm, Google Organic Search)

Optymalizacja techniczna sklepu pod kątem pozycjonowania

  • Znaczniki tytułów stron <title> oraz opisy Meta Description w celu uatrakcyjnienia oferty produktowej w wyszukiwarkach
  • Nagłówki Hx - analiza układu i powtórzeń
  • Adresy URL - analiza budowy adresów oraz ich rozbudowa
  • Analiza i optymalizacja plików graficznych, ich stopień kompresji oraz optymalizacja z wykorzystaniem PageSpeed Insights
  • Analiza i optymalizacja szybkości działania witryny przy pomocy PageSpeed Insights
  • Sprawdzenie przyjazności sklepu dla urządzeń mobilnych przy pomocy Mobile-Friendly Test, PageSpeed Insights
  • Analiza i jeśli jest to potrzebne usunięcie linków spamerskich przy pomocy Google Organic Search
  • Wprowadzenie przekierowań dla utraconych adresów stron w wyniku rozbudowy asortymentu sklepu NetPeak Spider, PageSpeed Insights
  • Odzyskanie utraconych linków w trakcie rozbudowy treści witryny oraz wykonanie potrzebnych przekierowań przy pomocy NetPeak Spider
  • Rozbudowa linkowania wewnętrznego dla produktów

Content marketing - rozwój i optymalizacja SEO treści

  • Analiza treści dla sprawdzenia Duplicate Content w obrębie sklepu internetowego oraz w innych wynikach wyszukiwania do zwiększenia unikalności (narzędzia: Siteliner)
  • Dodanie odpowiednich znaczników SEO (Canonical oraz prev/next) dla poprawy indeksowania poszczególnych stron oraz poprawy unikalności treści sklepu internetowego
  • Analiza treści do rozbudowania i uzyskania większej ilości słów kluczowych

Optymalizacja konwersji i funkcjonalności sklepu

  • Testy i pomiary funkcjonalności sklepu internetowego
  • Analiza zachowania klientów przy pomocy Google Analytics
  • Przeprowadzanie testów w obrębie sklepu internetowego na podstawie wcześniejszych działań i ich wpływu na współczynnik konwersji

Pomiar, testowanie i ponowna optymalizacja

Monitorowanie i optymalizacja prowadzonych kampanii

Stworzenie strategii linkowania dla witryny

Przeprowadzenie dodatkowej analizy linków prowadzących do witryny
Wybór najodpowiedniejszego sposobu oraz typu linków do zwiększenia (fora internetowe, komentarze na blogach, artykuły sponsorowane, strony zapleczowe w postaci blogów)

Usługi copywriterskie

  • Strony opisowe i informacyjne
  • Blog
  • Opisy produktów
Komentarze (0)
z 0

Brak komentarzy. Bądź pierwszy!

Brak wpisów.