Google Analytics - Konwersja 100% + AdWords + Google Optimize + Google Tag Manager


Działa z PrestaShop: 1.5 1.6 1.7  

Moduł gwarantuje stabilne połączenie sklepu z Google Analitycs oraz zapewnia 100% zliczanie konwersji oraz źródeł wejść do sklepu. Moduł integruje sklep z Google Tag Manager, Google Optymize oraz Google Ads oraz umożliwia precyzyjne (jak nigdy dotąd) badani źródeł wejść do sklepu Twoich klientów!

Nasze moduły są licencjonowane, tzn. że jeden moduł można wykorzystać w jednym sklepie. Jeśli potrzebujesz więcej modułów skontaktuj się z nami, aby otrzymać rabat :-)
Wydłuż okres darmowego wsparcia i aktualizacji:   Uzyskaj stał dostęp do darmowych aktualizacji oraz szybkiego wsparcia technicznego naszych specjalistów. Dyskutuj, zgłaszaj błędy i sugestie. Zapewnij sobie dostęp do nowości oraz najnowszych i najbezpieczniejszych wersji zakupionych modułów. Im dłuższy okres wsparcia wybierzesz, tym niższą cenę zapłacisz!
Dobierz dodatkowe usługi i rozszerzenia: Dobierz dodatkowe usługi i rozszerzenia...
Dodaj ten produkt do koszyka, jeśli chcesz, abyśmy zainstalowali zakupiony moduł w Twoim sklepie. W ramach instalacji rozwiązujemy również problemy z override.

- +

Moduł gwarantuje stabilne połączenie sklepu z Google Analitycs oraz zapewnia 100% zliczanie konwersji oraz źródeł wejść do sklepu.Moduł integruje również  sklep z Google AdWords, Google Optymize, Google Tag Manager oraz umożliwia precyzyjne (jak nigdy dotąd) badani źródeł wejść do sklepu Twoich klientów!

Intuicyjna konfiguracja modułu

  1. Konfiguracja połączenia z Google Analytics poprzez wprowadzenie identyfikatora (ID) usługi Google Analytics. Moduł zapewnia stabilne połączenie sklepu z usługą Google. ID Twojego konta uzyskasz po zalogowaniu do Google Analytics w zakładce: Administracja > Ustawienia usługi > ID śledzenia. Moduł gwarantuje pełną obsługę statystyk i analityki Google
  2. Konfiguracja statusów zamówień, dla których informacja o zliczonej konwersji będą na bieżąco przekazywane do konta Google Analytics.
  3. Konfiguracja źródeł wejśc dla sklepu
  4. Konfiguracja (opcjonalna) dla kodu: Google Tag Manager (GTM), Google Optimize oraz Google Ads

Kompletna i stabilna obsługa Google Analytics i PrestaShop

Jeśli Twój sklep posiada wiele modułów, które wprowadzają bałagan i powodują błędne działanie statystyk Google, nasz moduł zablokuje ich działanie i zapewni stabilne i proste połączenie sklepu PrestaShop z Google Analytics.

Obsługa każdej metody płatności, z której korzysta Twój sklep

Przelew bankowy, czek, płatność przy odbiorze, PayPal oraz wszystkie dostępne na rynku płatności elektroniczne w tym Płatności24, PayU, PayLane, Tpay, DotPay oraz wszystkie pozostałe metody płatnicze krajowe i zagraniczne. Dzieje się tak, ponieważ konwersja przesyłana jest w momencie zmiany statusu zamówienia - nie jest uzależniona od poprawnego powrotu klienta do sklepu po dokonaniu płatności.

W 100% poprawne zliczanie konwersji

Moduł umożliwia konfigurację statusów zamówień, dla których konwersja będzie wysyłana do Google Analitcys. Dla przykładu, jeśli moduł zostanie skonfigurowany, aby przesyłał informacje o konwersji przy zmianie statusu zamówienia na `Płatność zaakceptowana` - każde zamówienie, któremu zostanie ustawiony ten status, zostanie przesłane do Google Analytics w celu zbierania informacji na temat konwersji (zalecamy, aby zaznaczyć statusy, które oznaczają, że klient już zapłacił za zamówienie).

Dokładne badanie źródeł wejść do sklepu

Nasz moduł zapisuje źródło wejścia po stronie serwera, podczas gdy przeglądarka wysyła zapytanie do wczytania sklepu. Śledzeniem ‘na żywo’ ruchu klientów zajmuje się standardowy skrypt Google Analytics. Źródła ruchu zbierane są przez moduł oraz przez skrypty Google. Jeśli moduł nie określi najlepszego źródła - do Google Analytcis zostanie przekazane źródło wejść określone przez Google.

  • Możesz ustawić, które źródło wejścia (pierwsze czy ostatnie) ma zostać wysłane do Google Analitycs.
  • Możesz ustawić czas, po którym źródła wygasną i zostaną wskazane kolejne.

Wsparcie dla istniejących (starych) zamówień w sklepie

Ponad autoamtyczne wysłaniem informacji do Google Analytics, o spełnionej konwersji moduł umożliwia masowe wysłanie istniejących już zamówień w sklepie do Twojego konta Google Analytics. Możesz podać ID zamówienia lub zakres ID zamówień, które chcesz przesłać do Google Analytics ze spełnioną konwersją.

Obsługa zwrotów i wycofanie konwersji

Moduł umożliwia ręczne i automatyczne (również na podstawie dowolnego statusu zamówienia) usuwanie inforamcji o konwersji z Google Analitycs - np. w przypadku zwrotu lub anulowania sprzedaży.

Kompletna integracja Prestay z narzędziami Google

Poza wsparciem dla Google Analytcis moduł obsługuje niemal wszystkie dostępne narzędzia Google dla sklepów internetowych:

  • Kod do obsługi Google AdWords
  • Kod obsługujący Google Optimize
  • Kod obsługujący Google Tag Manager
  • Kod obsługujący Google Ads (Ads tymczasowo niedostępne z uwagi na zmiany w API Google Ads)
  • Obsługa Anonimizacji adresów IP w Analytics (IP Anonymization)

Wygodna analiza statystyk sklepu wysyłanych do Google Analytics

  • Na liście zamówień moduł dodaje interaktywny guzik "Wyślij do Google Analytics", dzięki któremu możesz szybko i pewnie zliczyć konwersję starych oraz aktualnych zamówień
  • W szczegółach zamówienia dodaliśmy guzik "Wyślij do Google Analytics", dzięki któremu możesz szybko i pewnie zliczyć konwersję starych oraz aktualnych zamówień
  • W szczegółach zamówienia wylistowaliśmy listę wejść - źródeł konwersji. W łatwy sposób możesz sprawdzić skąd pochodzą klienci, którzy dokonali zakupu w Twoim sklepie

Moduł jest inteligenty i bezpieczny w użytkowaniu:

  • Przesłanie informacji o konwersji dla starych zamówień (istniejących już w sklepie) jest opcjonalne. Informacja ta może zostać wysłana do Google Analytics, badź nie.
  • Nie musisz obawiać się, że jakiekolwiek zamówienie wyślesz do Google Analytics dwa razy - moduł kontroluje przesłane zamówienia i nie dopuści do podwójnego zliczenia i przesłania do panelu GA.
  • UWAGA! Zamówienia, które powstały w sklepie przed instalacją naszego modułu i nie mają poprawnie oznaczonego źródła pochodzenia wejścia do sklepu, zostaną przez nasz moduł wysłane do Google Analytics bez sprecyzowanego źródła.
  • Moduł loguje wszystkie swoje działania do pliku log, dzięki czemu będziesz znać szczegóły wszystkich interakcji, jakie zajdą pomiędzy sklepem, modułem a Twoim kontem Google Analitycs
  • Z modułu z powodzeniem korzystają agencje zajmujące się SEO i SEM sklepów PrestaShop - zapytaj o opinie!

Warto wiedzieć:

  • Nasz moduł stale rozwijamy, regularnie uzupełniając go o funkcje, które nam sugerujecie
  • Masz pomysł lub potrzebę? Możesz być pewien, że rozpatrzymy jej wdrożenie
PSHOW CONVERSION CHANGELOG
==========

pre-release
* NEW! you can use CRON job to send transactions to GA

v1.14 - 28.05.2018
* improved tracking of user activity using php measurement protocol
* improved sending of customer data with transaction to GA
* allow to anonymize customer ip address
* official js tracking code is now associated with data sending using measurement protocol

v1.13 - 23.02.2018
* added Google Tag Manager noscript tag (module reinstallation required)

v1.12 - 16.02.2018
* NEW! added data which will be sent to GA on the order page in the back-office
* fixed bug in sending order to GA while first status is add to order

v1.11 - 14/02/2018
* improved traffic sources

v1.10 - 31/01/2018
* adwords tracking improved

v1.9 - 24/01/2018
* improved module configuration
* improved searching of traffic sources
* since this version module is fully working with multistore mode
* NEW! added Google Tag Manager tracking code

v1.8 - 18/12/2017
* improved tracking

v1.7 - 07/12/2017 - Update your module configuration after update to this version
* NEW! added support for google optimize
* NEW! google analytics measurement protocol is used for page tracking (instead of analytics.js)

v1.6 - 16/11/2017
* improved connection with GA

v1.5 - 13/11/2017
* improved client tracking

v1.4 - 03/11/2017
* NEW! option in module configuration: Display tracking code in the store
* NEW! option in module configuration: Expiration of traffic sources
* improved getting of traffic sources
* big changes in traffic sources management

v1.3 - 27/10/2017
* fixed bug in creating new shopping carts

v1.2 - 20/09/2017
* fixed client id
* improved order sending to Google Analytics

v1.1 - 07/06/2017
* fixed many bugs reported by clients

v1.0 - 30/09/2016
* initial version
2018-09-26 | prestashow.pl

Michał - w module mamy dwie metody śledzenia - PHP i JS.
Metoda JS wykorzystuje najnowszy kod od Google.

2018-09-05 | Michał

Witam,

czy jeśli chodzi o Google Analytics moduł korzysta z Global site tag (gtag.js), czy ze starego kodu?

2018-08-29 | Piotr & Paweł SEO

Z modułu korzystamy w kilku sklepach naszych klientów. Dziękujemy za dodanie badania statusów poprzez CRON! Moduł wykonuje ogromną robotę Good job:)

2018-06-07 | Paweł Płotek

Od 2 tygodni Google zliczyło wszystkie koszyki. Dane ze sklepu, w tym źródła wraz z AdWordsami zostały przekazane do GA jak należy. Szczerze polecamy

2017-12-28 | Piotr J

Zakupiłem moduł dla Prestashop 1.7 i moge z ręką na sercu polecić. Nie ma innego modułu na rynku, który jak ten działa w 100% i można liczyć na natychmiastowe wsparcie zespołu prestashow!
Polecam

2017-08-28 | Kamil

Moduł nie odpuszcza każdego koszyka, można liczyć konwersje bez omyłki... W końcu. Warto go mieć w sklepie

2017-06-20 | Tomasz

Pierwszy moduł, z którym zliczanie konwersji jest bezbłędne. Moduł miał kilka wad, ale regularne aktualizacje łatają je jedna po drugiej.

2017-05-17 | Dimitrov

I'm using this module for 3 days and all carts all properly send to Google! Better than others module! Great!

Napisz komentarz

Każdy zakupiony moduł otrzymuje w swojej cenie:

  • 1 miesiąc darmowego wsparcia na helpdesk.prestashow.pl (w języku polskim i angielskim)
  • 1 miesiąc dostępu do darmowych aktualizacji one-click-update

Z możliwością przedłużenia w dowolnej chwili wg. naszych planów wsparcia: https://prestashow.pl/33-wsparcie-techniczne-i-dostep-do-aktualizacji.html

  • Apache lub nginx (nginx > apache)
  • PHP >= 5.5.9 (im wyżej tym lepiej, optymalnie PHP 7)
  • MySQL >= 5
  • Rozszerzenie PHP libxml (w wersji każdej poza 2.9.3, która zawiera błędy)
  • Opcjonalne rozszerzenia/dodatki/cache dla maksymalnej wydajności: mcrypt, openssl, zip, curl, gd, pdo, varnishd, mod_pagespeed, memcached lub apc
CZY WIESZ, ŻE ta dodatkowa zakładka została dodana masowo dla wybranych produktów w sklepie za pomocą naszego modułu Zakładki i Sekcje Dla Strony Produktu. Możesz z tego modułu korzystać również w swoim sklepie: https://prestashow.pl/pl/7-pshow-product-tabs.html

Też się mogą przydać...

Masz pytanie lub problem? kliknij, aby rozpocząć czat online... >