BESTSELLER
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
  • Wsparcie techniczne i aktualizacje modułów PrestaShop
    • Accesso al supporto tecnico dell'HelpDesk
    • Accesso agli aggiornamenti del modulo
    • Accesso all'assistenza personalizzata di PrestaShop
    • Estensione in qualsiasi momento
    +7 points in the loyalty program
    Descrizione dettagliata

    Acquistando questo prodotto riceverete un accesso temporaneo al supporto di helpdesk.prestashow.it e agli aggiornamenti di tutti i moduli associati a qualsiasi dominio del vostro account. Anche i domini degli sviluppatori e i domini multi-store associati al dominio principale saranno inclusi nell'accesso.

    Dopo l'acquisto, assegnate il supporto a qualsiasi dominio del vostro account. Il tempo di sottoscrizione inizierà a scadere al momento dell'assegnazione del dominio o verrà aggiunto al tempo rimanente sul vostro dominio.

    Aggiornamenti del modulo ricchi di novità e miglioramenti

    Potrete scaricare tutti i moduli assegnati al vostro dominio nella versione più recente da Il mio account o aggiornarli direttamente nel vostro negozio utilizzando gli aggiornamenti sicuri dei moduli con un solo clic.

    Il modulo esegue automaticamente il backup dei suoi file prima di essere aggiornato nel negozio. In caso di problemi, è possibile ripristinare la versione precedente del modulo e aprire un ticket sull'HelpDesk.

    Le ultime versioni dei nostri moduli richiedono PHP >= 7.1 e il supporto di ionCube.

    Un'assistenza tecnica che funziona

    Forniamo assistenza all'HelpDesk, 5 giorni alla settimana: dal lunedì al venerdì, dalle 10.00 alle 18.00.

    • Installazione e aggiornamento gratuiti dei moduli
    • Correzione di bug che impediscono ai moduli di funzionare nel negozio
    • Assistenza con i moduli PrestaShow e PrestaShop
    • Aggiornamenti e modifiche personalizzate dei moduli
    • Base di conoscenze (FAQ) - oltre 200 risposte alle domande più frequenti

    Assistenza continua su PrestaShop

    Nell'HelpDesk è possibile ordinare qualsiasi lavoro di programmazione e analisi, nonché l'ottimizzazione del negozio e del server. Il lavoro aggiuntivo viene sempre prezzato in anticipo e realizzato nei tempi previsti.

    Changelog
    Caricamento...
    Komentarze
    Grzegorz Sućko
    09/11/2022
    Wiele już razy zgłaszałem na Helpdesk problemy ze sklepem, gdy coś się nam wysypało. W beznadziejnych sytuacjach nigdy nie zostałem bez wsparcia. Dziękuję i polecam każdemu posiadającemu sklep na PrestaShopie.
    prestashow.pl
    17/06/2020
    Klient: z modułem otrzymujesz zawsze 3 miesiące wsparcia i dostępu do aktualizacji. Jeśli Twój dostęp się skończy - w dowolnej chwili możesz go aktywować ponownie i zaktualizować moduł. Ciągłość nie jest wymagana.
    Klient
    17/06/2020
    Przy zamawianiu modułu mam pozycję "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów. Okres dostępu do HelpDesk i aktualizacji modułów : 3 miesiące za 0 zł". Czy to oznacza że po 3 miesiącach tracę prawo do aktualizacji modułu? Czy w celu aktualizacji modułu za kilka miesięcy wystarczy wykupić usługę "Dostęp do wsparcia i aktualizacji modułów" np na 1 miesiąc, czy ew. przy braku ciągłości wsparcia muszę kupić moduł ponownie?
    Kazimierz Włodarczyk
    08/01/2020
    Nigdy się nie zawiodłem
    Anna Jabłońska
    01/11/2019
    Wsparcie jest i można liczyć na pomoc :)
    prestashow.pl
    01/10/2019
    Kamil - z modułem ZAWSZE otrzymujesz 3 miesiące wsparcia i aktualizacji. Późniejszy dostęp jest płatny i pozawala nam utrzymać tempo rozwoju modułów. Aktualizacje to w 70% przypadków nowe możliwości i funkcje. Okres 3-miesięcy jest wystarczający, aby błędy i uwagi w Twoim sklepie zostały przez nas naprawione i abyś mógł z wszystkich możliwości modułu korzystać bez przeszkód. Zwróć uwagę, że dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły zakupione na Twoim koncie. Jedno wsparcie = wszystkie moduły :-)

    Patryk - dziękujemy za miłe słowa, mobilizują do działania! Kłaniamy się nisko :-)
    Patryk Wojtowicz
    01/10/2019
    Kamil, niby aktualizacje są za darmo w innych sklepach, tyle że u innych aktualizacje wychodzą kilka razy w roku i w większości przypadków łatają krytyczne błędy lub dostosowują moduł do nowej wersji Presty czy PHP.

    Prestashow aktualizacją moduły kilka razy w miesiącu... Dodają nowe funkcje, optymalizacje, poprawki do SEO, poprawki zgłoszonych błędów też. Ich moduły w 3 miesiące dostaną tyle nowości i ulepszeń ile nie znajdziesz w większości rozwiązań konkurencji. Nie kumam dlaczego oczekujesz, że dostaniesz to za darmo?? Zwykły centuś jesteś nie kumający ile kosztuje high-tech i jakość.

    Poza tym niech rzuci kamień ta firma, która nie planuje wdrożyć płatnego dostępu do wsparcia... Chłopaki z prestaShow są kilka kroków do przodu i nie ma się im co dziwić, bo pomysły na moduł mają nieziemskie.

    Daje 5 gwiazdek - helpdesk nigdy mnie nie zawiódł, a aktualizacje to w większości wisienka na torcie. Dzięki!
    Arkadiusz Bocian
    02/08/2019
    Fakt, inni wsparcia i aktualizacji płatnych nie majo, ale to dlatego, że nie rozwijają modułów, a wsparcie to czekanina idącą w tygodnie (konkurencja zagraniczna wiedzie tu prym...). Miałem obawy, ale przekonaliscie mnie, ze warto :)
    Na helpdesku można też zlecać prace przy sklepie, więc warto sprawić sobie dostęp do Was :) Polecam:)
    Andreea Zalau
    11/07/2019
    Thanks for support. Really good job & timing! Greetings from Romania
    Paweł Kostek
    24/04/2019
    Warto mieć dostęp do wsparcia - jeszcze nigdy nie byłem bez odpowiedzi czy reakcji. Często zamawiamy też prace na naszym multistore - realizacja w tempie i na poziomie (nasz informatyk robił code review). Polecam.
    prestashow.pl
    16/04/2019
    Wojciech, dostęp do wsparcia i aktualizacji obejmuje WSZYSTKIE moduły, jakie masz na swoim koncie :-)
    Wojciech Polkowski
    14/03/2019
    HelpDesk działa szybko. Średni czas odpowiedzi kilka godzin lub na drugi dzień. Na poprawę większych zgłoszeń czekałem 3-5 dni. W porównaniu do konkurencji wypadacie na piątkę z plusem. Planuje jeszcze zakup modułu do faktur. Każdy moduł ma swoje własne wsparcie? Czy jedno wsparcie obejmuje wszystkie moduły?

    Zostaw komentarz

    Scrivi un commento

    Non ci sono ancora voci.